wz
TOPlist

Milá Česká spořitelno, už mi nepiš

by admin1

Milá Česká spořitelno, víš, že jsem vždy byl Tvým zákazníkem. Nikdy jsem si nemohl stěžovat, že by se ke mně na Tvých pobočkách nechovali hezky. Na Tvoji dobře míněnou radu jsem si zřídil Tvůj Osobní účet, který je pro mě tím nejlepším řešením, protože platím pouze za produkty a služby, které opravdu využívám.

Milá spořitelno, snad přijmeš takovéto familiérní oslovení a promineš, že Ti tykám, ale Ty jsi mě v poslední době ve svých emailech také začala oslovovat „Drahoušek Zákazník“, což jsem chápal jako posun našeho vztahu do další, nebál bych se dokonce říci intimnější roviny.

Moc lidí mi nepíše a proto mě moc potěšilo, že jsi si na mě vzpomněla a napsala. Velmi jsem ocenil i Tvoji starostlivost, se kterou jsi mě upozorňovala na zlé lidi, kteří se chtějí dostat k mému účtu, který je v Tvém pečlivém opatrování.

Tvých e-mailů ale začalo být čím dál tím víc. Deset, dvacet, potom i padesát za den. Začala jsi mi trochu připomínat jednu moji dávnou přítelkyni přezdívanou stíhačka. Byť Tvojí pozornosti bylo na můj vkus už příliš mnoho, na všechny Tvoje e-maily jsem poctivě reagoval, odpovídal a řídil se pokyny, které jsi mi napsala. Poctivě jsem dvacetkrát vyplnil údaje k mému účtu, byť si myslím, že by to stačilo jednou.

Včera jsem se pak podíval na bankovní výpis. Milá Spořitelno, byl jsem překvapen tím, co jsem tam viděl!!! Asi mi budeš muset něco vysvětlit! Zmizely mi totiž nějaké peníze. Většinu bankovních poplatků sice moc nechápu, vzhledem k situaci na našem bankovním trhu ale se skřípěním zubů akceptuji, že si strháváš poplatky za vedení účtu. Ale teď mi prosím vysvětli, jak je možné, že sis tentokrát strhla tak málo. Obvykle mi za vedení účtu, příchozí a odchozí platby atd. dřeš hůř než manželka. I proto je náš vztah asi tak blízký. Tentokrát to ale nebylo tak zlé. Asi ses dozvěděla, že bych chtěl nové auto a proto si se rozhodla mi trochu ulevit. Vím, že nejsem Tvůj jediný (neber to, prosím, jako že Tě přirovnávám k prostitutce) a přesto jsi tak pozorná. Jen se mi zdá divné, že si bankovní poplatky strháváš prostřednictvím výběru z bankomatů v Rumunsku a na Trinidadu a Tobagu. I když možná už vím. Jsou tam nižší pracovní náklady, že je to tak?

PS: Děkuju za vše, ale už mi nepiš. Nechci, aby nás odhalila moje manželka.

pošli na vybrali.sme.sk


9 Komentáře k článku “Milá Česká spořitelno, už mi nepiš”

  1. lol

  2. Me jen za dnesek prisly dalsi dve nove verze mailu od CS…

  3. Tak to je drsně napsané… Také mi od nich pořád přichází ty nesmyslné emaily, tak 15 za den… Že jsem se jej u nich kdy zakládal…

  4. No jestli jste klienti české spořitelny tak to ještě trochu chápu, ale co já, který nikdy účet u ČS neměl, proč i mě varují maily před nebezpečnými lidmi, kteří mě chtějí okrást ???

  5. Pořiďte si dobrý antispam a máte pokoj. třeba ESS.

  6. No jo, Ceska sporitelna take patri k mym oblibenym spolecnostem, byt v tomto pripade ji patri kritika hlavne za to, jak se k cele situaci postavila.

  7. Antispma ne!! toho je skoda… takhle jsem se dlouho nepobavil… občas to stojí za to. Ale je pravda že by jich mohlo být méně.

    Co se týče ČS dost se divím že to tak nějak tiše toleruje.. nevím jak ostatní, ale já být jejich zákazníkem tak přinejmenším dostatečně znejistím..

  8. U ČS mám jeden z účtů, ani ne proto, že bych ho chtěl mít, ale tak nějak z musu. Až doběhne úvěr, tak ho zruším ;)

    Takže informaci o tom, že to ČS toleruje, můžu vyvrátit. Jen za posledních 14 dnů přišly tuším už 3 interní zprávy všem klientů, varující před phishingem a zmiňující se o tom, že ČS nikdy s klienty nekomunikuje pomocí e-mailů, resp. že nikdy přes e-mail nechce žádné údaje.

    Ne že bych je chtěl nějak extra obhajovat, taky je moc nemusím, ale na druhou stranu proč pomlouvat. Nakonec spam je záležitost celosvětová, a jak už tu někdo napsal, dobrý filtr udělá své…

  9. No ale když mi „ceska sporitelna“ pošle zavináč s oslovením Drahousek zakaznik a i další text je naprosto nesmyslný (překládaný jakýmsi automatickým internetovým překladačem), a sdělují mi, že mi „zablokovat ucet“, tak bych byla blbá, abych jim posílala jakýkoliv údaje. Ačkoliv – i já sama se teď neodvažuju přihlásit do internet banking, aby mi ty moje údaje někdo nevyčóroval, a následně i prachy. Vím, že jakýkoliv převod je mi stejně hlášen na můj mobil a pak to potvrdím a teprve tehdy se převod uskuteční, ale co já vím! Když umí napodobit téměř všechno, určitě by se dostali parchanti i k mým těžce vydřeným penízkům.

Přidejte komentář